Yaralarsa beni, senin aşkın yaralar!..


Yaralarsa beni, senin aşkın yaralar!..



Şamdanda ateşim yanar, dumanlı,
Sokağımı aydınlatır yağlı çıralar,
Karanlık bastırmış, gönlüm misali,
Yaralarsa beni, senin gözün yaralar…

İki cengaver gibi sanki meydan da,
Çarpışan atlılarla, yay ve okçular,
Savrulan kılıçlar, ıslık çalan oklar da,
Yaralarsa beni, senin okun yaralar…

Sevgilisine mektup yazan aşıklık,     
Döktürür içten birkaç cümle karalar,
Okusan sayfaları vardır bir sevdalık,
Yaralarsa beni, senin sözün yaralar…

Destine bez bağlarsın soğutsun diye,
Çanak lamba altındadır yansıtsın diye,
Çömleği sırlarsın iyi  kavursun diye,
Yaralarsa beni, senin sırın yaralar…

Yeni yüz yılda bunlar yok mudur,
Seni sevdim ise bana çok mudur,
Açlığım sana,  gönlüm tok mudur,
Yaralarsa beni, senin aşkın yaralar…


Veysel Kimene


Sevda şairi
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.











Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...