Ayrıldık Arzu!





Baban seni bana verdi,

Bacanağın neydi derdi,

Benim derdim kimi gerdi,

İşte ayrıldık Arzu…



Siyahtı saçların taratırdın,

Telefonla sık sık aratırdın,

Buluşmaya fırsat yaratırdın,

Yinede ayrıldık Arzu...



Kara sende yara bende,

Ayrıldık hata bende,

Bacanağı salma sende

Ahanda Ayrıldık Arzu...



Fotoğrafta kaldı yerin,

Senin izin bende derin,

Böylesine bir kaderin,

Napayım ayrıldık Arzu...


Gamzelerin sayamadım,
Kız ben sana doyamadım,
Ayrıldım ama kıyamadım,
Ne oldu bize Arzu...
 

Nişan ettim soyamadım,

Bacanağa sövemedim,

Baban vardı dövemedim,

Affet ayrıldık arzu,



Niye girer aşkın arasına,

İkimizin gönül yarasına,

O birleşme sırasın da,

Sonunda Ayrıldık Arzu...



Evlilikti, muradım dı,

Birleşmekti sözümüzdü,

İyi niyetti özümüz dü,

Ama ayrıldık Arzu...



Pisin yuvası da yıkıldı,

Burnunu soktu takıldı,

Kendi side yıkıldı,

Neden ayrıldık Arzu...



Ah almak neye yarar,

Bulur senide yarar,

Kanatırsan,seninde kanar,

Ondan ayrıldık Arzu...



Gözlerin aklımdan çıkmaz,

Saçlarını hiç unutulmaz,

Böyle esmer bulunmaz,

Kader Ayrıldık arzu...



Arzu dedim yana battım,

Kırk kez telefonla arattım,

Ayrılığı ben mi yarattım,

Niye Ayrıldık Arzu...

.

Evliyim ama anarım,

Hep o güne yanarım,

Belki döner sanarım,

Hayal ayrıldık Arzu...



Bacanağın böylesini,

Koparamadım kellesini,

Yedi felek sillesini,

Ondan ayrıldık Arzu...


Kara gözlerine bakamam,

Işığım yok ki yakamam,

Hep anılarınla yaşasam da,

Bir kere ayrıldık Arzu...


Bağ evinde buluşmamız,

Bir tek hatıra kalan,

Dünya boş hepsi yalan,

İşte ayrıldık Arzu...



Kırşehir’lim ilim sende kalsın,

Senin yaran da bende kalsın,

Her kez yaptığından utansın,

Olmasaydı Ayrıldık Arzu...



Veysel Kimene



Sevda şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...