Terk edipte beni gitme sevgilim!...


Bin bir türlü çilenle yandım,

Terk edipte beni gitme sevgilim…

Aşkın rüzgarın da savruldum,

Terk edipte beni gitme sevgilim…



Zihnimde senin aşkınla geldim,

Gönlüme kalbime aktın da geldin,

Geçmişte ne varsa yıktım da geldim,

Terk edipte beni gitme sevgilim…



Düşmezdim böyle sensiz dara,

Kansere çevirir bendeki yara,

Kalp ilgisizliğe gelmez, birde kumara,

Terk edipte beni gitme sevgilim…



Sevdiğini bilsem setler aşarım,

Şirin-Leyla olsan hemen koşarım,

Çağırsan gelirim gönlün okşarım,

Terk edipte beni gitme sevgilim…



Bak şiirler yazdım sana hece-satır,

Hasretliğin kalbimi kırar-kanatır,

Yokluğun içimi sıkar - daraltır,

Terk edipte beni gitme sevgilim…



Bir kere özlemle görseydim seni,

Sevdim de bir kere kırma sen beni,

Hayattan gitmeden koklayım seni,

Terk edipte beni gitme sevgilim…



Veysel derki; Katılaşmış taş idim,

Kimseye zehir değil, zaten aş idim,

Aşkına koşarken ben hep baş idim,

Terk edipte beni gitme sevgilim…





Veysel Kimene

Sevda şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.














Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...