Seni öyle sevdim ki!..


Seni öyle sevdim ki;

Bebeğin anneye bakışı gibi,

Seni öyle sevdim ki;

Bir şiirin okunuşu gibi…



Seni öyle sevdim ki;

Facebook’ta gezer gibi,

Seni öyle sevdim ki;

Aşık olmuş yazar gibi…



Seni öyle sevdim ki;

Eğri değil doğru gibi,

Seni öyle sevdim ki;

Kabe’nin yolu gibi…



Seni öyle sevdim ki;

Peygamber huyu gibi..

Seni öyle sevdim ki;

Zemzem suyu gibi…



Seni öyle sevdim ki;

Asker yolu gözler gibi..

Seni öyle sevdim ki;

Cazibeyi izler gibi…

Veysel Kimene



Sevda şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...