Benimkisi Hicran olur!…


Benimkisi Hicran olur!…



O ne dudaklar öyle,
Kitaplar yazılmış gibi,
Bu ne cazibe böyle,
Kilimler dokunmuş gibi…

Yağmur damlası sözlerin,
Düştükçe çukur açar,
Bakışların öyle hoş ki,
Etrafa yıldız saçar…

Bonesini takmış aman,
Saçını kimden saklar,
Beni hiçbir güzel değil,
Senin gibi esmer paklar…

Sesin Çingene sesi,
Büyülüdür nefesi,
Her yeri pek hoştur,
Sevilmeyen neresi…

Taratmadın bana bir kez,
Siyah saçlar karışmış,
Gerdanına ne bağladın,
Tenin bile alışmış…

Yerin almasın bir şey,
Bana kalbinde yer aç,
İster babandan isteyim,
Ya da al bohçanı kaç…

Piyano musikisi,
Belki  bir keman sesi,
Öyle şen şakraksın,
Sendeki bülbül sesi…

Eteğin yukarı kaldır,
Baldırlar tatlı, baldır,
Elbiseni at kenara,
Haydi üzerime saldır…

Kızılcıklar oldu mu,
Gelip biraz toplayayım,
Yatak yorgan ser yere,
Üzerinde   hoplayayım…

Sana ulaşmak zor,
Sadece kokun gönder,
Tenine dokunamasam da,
Belki o kokun yeter…

Bakıp ta kaçıyorsun,
Dokunmadım bak sana,
Hak ettiğim bu değil,
Kız vurgunum ben sana…

Melekler şarkı söylüyor,
Kırmızı gül elindeki,
Duvardan duvara uçuyor,
Hüzün çiçekleri bendeki…

Seni istiyorum ben,
Aklım sana takıldı,
Aşkımı pazara çıkardın,
Üç beş pula satıldı…

Birlikte elbisesiz uzanmak,
Bu ne zaman olur,
Beklesem bin yıl bile,
Benimkisi Hicran olur…


Veysel Kimene

Sevda şairi
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...