Aşıkken ben sana böyleyim işte!..


Anlatacak kelimeler olmadığında,

Gözlerin dalarda gider ummana,

Bir mana katarsın aşk türküsüne,

Aşıkken ben sana böyleyim işte…



Sıkıntılar içindesin atamazsın dışarı,

Kapıları kapatırda çekilip odana,

Sessizlik ararsın, tırmalar kapı gıcırtısı,

Aşıkken ben sana böyleyim işte…



Tavanda bir noktaya bakarsın ya,

Duygular kabarır ağlarsın kendince,

Gözlerin değildir ağlayan kalbindir,

Aşıkken ben sana böyleyim işte…



Veyselin âşık kalbi dost arasa da,

Bulamaz yandaşı nede kardaşı,

Yalnız gezmiş Mecnun bile çölde,

Aşıkken ben sana böyleyim işte…







Veysel Kimene



Sevda şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...