Şimdi aşkı ben mi yarattım!…


Şimdi aşkı ben mi yarattım!…


Dünyaya gelenler, neden severler,
Kadir bilmez uğruna, heder olanlar,
Yanıp tutuşup ta köze-küle dönenler,
Şimdi aşkı ben mi yarattım…

Belki oda severse diye beklersin,
Bin bir derde iki daha eklersin,
O sevmese de olur ama seversin,
Şimdi aşkı ben mi yarattım…

Bu yolda, Peygamber sabrı gerek,
Perişan kalırsın kime ne gerek,
İnanmayanları sevsin de görek,
Şimdi aşkı ben mi yarattım…

Cahil aldanırda alim olan kanmaz,
Kim demiş bazı yürekler yanmaz,
Doğarken sevilir sevgisiz olmaz,
Şimdi aşkı ben mi yarattım…

Üç harflidir ama büyük anlamı,
Adı aşk,  öteki adı da sevdamı,
Yoksa sırrı damarda ki kan da mı,
Şimdi aşkı ben mi yarattım…

Tabibi olmaz aşkın, çare kavuşmak,
Açıkta yok yerin tenhada buluşmak,
Kalpler ayrıdırlar zira zordur ulaşmak,
Şimdi aşkı ben mi yarattım…

Birleşen gönül mazide var mıdır,
Seven yürekse yanan can mıdır,
Dünya geniş mi, yoksa dar mıdır,
Şimdi aşkı ben mi yarattım…

Kınamayın dostlar, aşık oldum,
Aşık oldum da kendimi buldum,
Bir ölüyken yaşayan kul oldum,
Şimdi aşkı ben mi yarattım…

Veysel Kimene

Sevda şairi
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...