Bilse neye yarar sanki!…


Bilirmisin aşkın gözü

Görmez ama duyar sözü,

İçimdeki aşkın közü,

Bilse  neye yarar sanki…



Kanat olsan uçsam şöyle,

Halim harap işte böyle,

Anlamayana derdin söyle,

Bilse  neye yarar sanki…



Şaşkın gönül aşık melik,

Aşkımız da yok nitelik,

Sevdam ise tek gecelik,

Bilse neye yarar sanki…



Tuzu tatlı yerine kullan,

Sırtın yama allan pullan,

Traş olman her gün kıllan,

Bilse neye yarar sanki…



Sihirlidir görmez kimse,

Halin nedir sormaz kimse,

Sevdalısın  nereden  bilse,

Bilse neye yarar sanki…



Gözlerine eller  bakan,

Sensin zalim beni yakan,

Böyle yalnız tek bırakan,

Bilse neye yarar sanki…



Aşkta boştur artık  elim,

Sevmezsin  ben severim,

Kaderimse ben ne derim,

Bilse neye yarar sanki…



Kulaklarım göğü dinler,

Yokluğundan kalbim inler,

Böyle olurmuş sevenler,

Bilse neye yarar sanki…



Kavuşmamız mahşeremi,

Senin adın mehparemi,

Gören olmaz bu Keremi,

Bilse neye yarar sanki…



Arif dedin adım Kerem,

Sensizlikten  oldum verem,

Gelmez isen söyle bilem,

Bilse neye yarar sanki…



Gökyüzünde yıldız saydım,

Kalbim aktı sana kaydım,

Onca güzelden caydım,

Bilse neye yarar sanki…









Aşk kaçınılmaz göreceksin,

Zevk almayı da bileceksin,

Masallara sende gireceksin,

Bilse  neye yarar sanki…











Veysel Kimene





Sevda şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.




























Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...