Benim bu halimi görde öyle git!…


Derbeder oldum kendimle iken,

Damla damla deldin harap ettin,

Revamıydı yaptıkların ey yar,

Benim bu halimi gör de öyle git…



Seni severken kırdın kalbimi,

Tezgahlar çevirdin seven birine,

Kafam mı karışan, yoksa ben miyim,

Benim bu halimi gör de öyle git…



Beyaz kalbime is dokunmadı,

Tutkunluğuma dil dokunmadı,

Gizli bir aşkla sevdim be seni,

Benim bu halimi gör de öyle git…



Çağırsan bile çıkmam yoluna,

Kuş olsam konmam artık dalına,

Mevlam yardım etsin seven kuluna,

Benim bu halimi gör de öyle git…



Bilmeden kapıldı gönlüm aldandım,

Gün gelirde beni seversin sandım,

Kurt postu giyip her zaman havladın,

Benim bu halimi gör de öyle git…



Kapanmaz yaraymış bendeki yara,

Herkesin işi kolay, benim aşkım zora,

Tek bir insan yok mudur halimi sora,

Benim bu halimi görde öyle git!…



Veysel’im üzer sevdiklerin nasıldır çilen,

Ne yakın gören var, nede uzaktan bakabilen,

Bir sen değilsin yare bağlanıp da, kalbi ölen,

Benim bu halimi gör de öyle git…



Veysel Kimene







Sevda şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...