Benim canım seni bulsun!..




Derdim dünyamı benim,

Yalnız sevgiye hasretim,

Sevdim desen bir kere,

Bütün dünyalar benim!..



Salıncakta sallanırken,

Çocuklar nasıl mutlu olur,

Göğsüne yatır bir kez,

İşte mutluluk budur!..



Sesin şarkı söylesin,

Gönlüm seni dinlesin,

Başka neye gerek var,

Cümbüş–sazı neylesin!..



İsmail’in anası ol,

Kalbimin sevdası ol,

Kanım kaynasın sana,

Gecemin rüyası ol!..



Katran ile karışmadan,

Eşe dosta danışmadan,

Biz sevdamıza yürü yek,

Gönlümün sultanı ol!...



Veysel derki malım-mülküm,

Dünya malı elin olsun,

Herkes aradığına kavuşsun,

Benim canım seni bulsun!..







 Veysel Kimene

Sevda şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.












Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...