Ne olur yeniden sev beni!…


Siyah manto, siyah pabuç,

Bir çift terleyen avuç,

Beklediğim bir tek sonuç,

Ne olur yeniden sev beni…



Sana aşık olduğumu söyle,

Sence bu garip mi olur,

Sana yüzüğümü vereyim,

Ne olur yeniden sev beni…



Belki birkaç saat sonra,

Birkaç yıl belki de,

Umut aşk için vardır,

Ne olur yeniden sev beni…



Kim olduğunu bilmiyorum,

Aslında seni tanımıyorum,

Ama başaracağına eminim,

Ne olur yeniden sev beni…



Şimdi bir şey göstereceğim,

Biliyorum kolay olmaz,

Bir defa sevdiğini söyle,

Ne olur yeniden sev beni…



Senin için zamanım var,

Zor biri olduğunu biliyorum,

Sen olmasan ben bir hiçim,

Ne olur yeniden sev beni…



Bunları inanarak söylüyorum,

Bu kadar aptal olduğumu,

Ama  ne  yapayım seviyorum,

Ne olur yeniden sev beni…



Sonra buradan gideceğim,

Nereye istersen sen karar ver,

Özür dilerim olanlar için,

Ne olur yeniden sev beni…



Benimle her an konuşabilirsin,

Dert  etmezsin değil mi,

Ve atlatma, ayrılık günlerim,

Ne olur yeniden sev beni…


Aslında veda etmek istedim,

Güle güle demeden önce,

Sözlerini  duymak istedim,

Ne olur yeniden sev beni…



Sen yirmi yaşında iken,

Henüz kırka girmiştim,

Zamanda nasıl geçti bak,

Ne olur yeniden sev beni…



Seni terk ediyorum artık,

Öpmeni  isterim veda için,

Kafam karışık hepsi bu,

Ne olur yeniden sev beni…



Bir sahil kasabasına gidim,

Alanya-Fethiye yada Didim,

Sevmiyorsun be ne idim,

Ne olur yeniden sev beni…





Veysel Kimene







Sevda şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.












Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...