Aşkın yaşı yoktur derler!.


Yaşın, yaşıma uymasa da,

Ruhum aşka doymasa da,

Sevmiş olup, olmasan da,

Aşkın yaşı yoktur derler!.



Söyle kimin için doğdun,

Seni gördüm mecnun oldum,

Kabe gibi secde durdum,

Aşkın yaşı yoktur derler!.



Kara üzüm sepetimsin,

Karadutum çingenemsin,

İstediğim bir tek sensin,

Aşkın yaşı yoktur derler!.



Gerçekten güzel gülüşün var,

Beklemekten gelmez zarar,

Aşkımıza versen karar,

Aşkın yaşı yoktur derler!.



Nazlı yarim senden uzak,

Bakışların bana tuzak,

Gel seninle bir gün yüzek,

Aşkın yaşı yoktur derler!.



Kıyma benim Veysel’ime,

Ne geçecek kız eline,

Razıyım aşkın bedeline,

Aşkın yaşı yoktur derler!.







Tüm ruhum dudaklarda,

Elma gibi yanaklarda,

Seni seviyorum anla,

Aşkın yaşı yoktur derler!.



Soğan ektim bahçemize,

Bakalım biz neşemize,

Yazıyorum dize dize,

Aşkın yaşı yoktur derler!.



Rujlarını ben alayım,

Boyna fular sarayım,

Hep yanında kalayım,

Aşkın yaşı yoktur derler!.



Boyun kısa aklın uzun,

Olsun birde yavrun kuzun,

Önümüzde günler uzun,

Aşkın yaşı yoktur derler!.





Veysel Kimene



Sevda şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.










Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...