İsterim!..



Dünyayı tut, ayı bırakma, yıldızlar dursun,
Sal öylece bakışlarını, binlerce defa vursun,
Bu aşkımı yarım koyma, ölümlü bir kulsun,
Sen deki duyguları da, duymak isterim…


Kıratının yönünü, gönülden bana çevir,
İstersen çitten atla, istemezsen de devir,
Üstündeki sensen, okun yayını bana çevir,
Okunun hedefi ben miydim, bilmek isterim…


Geceler uzundur, sensiz sabahlar olmaz,
Şu garip gönlüme, neden huzur dolmaz,
Gecenin rengi de siyahtır, siyahsız olmaz.
O siyah saçlarını, görmek isterim…

Beni günbegün tetikler, bastığın marşın,
Her gün, bir yerimden, vurmana karşın,
Benimle beraber, sesine kulak ver arşın,
Sende de  sevgi sözleri, duymak isterim...




Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...