Seni düşündüm!..




Gece oldu yıldızlarla görüştüm,
Gün olurmu aramıza katılacak,
Uykumda-rüyamda görmüştüm,
Ayrılık bilmem kaça satılacak...

Karlı dağlar, güneş için ağlar,
Bak senin için ağlar gözlerim,
Dilin bülbül, yüz ise goncagül,
Çıkar kalpten Ferhat sözlerim...

Dünya sana, bağlar yine sana,
Elimde bir kuru dalım olmadı,
Gücendim talihe, küskünüm,
Elde, yaşmağın bile  kalmadı...

Gök, göz, gülümsemez olmuşlar,
İlgisizlik örtüyor göğün yüzünü,
Neden? Etrafım karla kaplandı,
Duymak zor imiş, güneş sözünü...

Yüreğim, uçurumun kenarında,
Düşmeye sanki an-ramak kaldı,
Kurtaracak söz-hece yok kafada,
Zira o derin bakışlar, aklımı aldı...

Ay dolandı, güneş ise batmada,
Uyku-rüya  gel, seni düşündüm,
Hayalin ruhumu, sensiz oyalar,
Yazar-karalarım, seni düşündüm...




Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu 
şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

19/03/2017





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...