Delemedin bağrımı!...




Aylar var ki yollarını kolladım,
Seninki havanda, su dövmek,
Ak martılarla haber yolladım,
Cevapsızlığın kadere sövmek...


Beklediğim sözü eller getirdi,
Havadis elden ömürlü olmaz,
Özleminle yanıp, tutuşuyorken,
Senin ettiklerin sende kalmaz...


Benim çilem kaç ay daha sürer,
Eşek olana semer vuran çok olur,
Yalvarmak, yakarmak bekleme,
Aşktaki ciddiyet gider yok olur...

Yüreğini koyacaksın kelimelere,
Ben gibi binkilim dokuyacaksın,
Bağrıma astığım tüm kilimlerimi,
Gözle görüp, aklınla okuyacaksın...


Oysa gördüğüm yalnızca hasret,
Gel uzat yanağını tek kez öpeyim,
Titreyen şu gönlüm, silsin yasını,
Kulaç, kulaç denizinde yüzeyim...



En acı sözlede olsa seslen bir kez,
Duyamadım, delemedin bağrımı,
Ağzından çıkacak sözlerin tadını,
Alamadım, delemedin bağrımı...



Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu 
şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

20/03/2017








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...