Olmaz yine şifa, yada tamzehir!...






Aşkımın şimdiki hali içler acısı,
Alkole versem dinmez sancısı,
Yerleşti böğrüme gönül hancısı,
Olmaz yine şifa, yada tam zehir...


Aşka atmıştım her attığım adımı,
Ses yayılmaz, duymaz feryadımı,
Şiirler yazdım, değiştirdim adımı,
Olmaz yine şifa, yada tam zehir...


Nice sözü denedim aşkı boyunca,
Sukuneti denerim sesim duyunca,
Seksen taklam var, aşka doyunca,
Olmaz yine şifa, yada tam zehir...


Nasıl sevda yükledi dingin başıma,
Mücadele ettim ben yalnız başına,
Onsuz nasıl geldim altmış yaşıma,
Olmaz yine şifa, yada tam zehir...


Nidalarımda benim arşa varmıyor,
Gülüşleri bir kez candan sarmıyor,
Baharda var, hüzün kışta kalmıyor,
Olmaz yine şifa, yada tam zehir...


İstemem mi kuş sesleri dinlemek,
Kuzu seslerini gün içine eklemek,          
Kime zor gelmez, böyle beklemek,
Olmaz yine şifa, yada tam zehir...


Ne elma yedim, ne armut dişledim,
Bu aşk masalıyla, ağır suçu işledim,
Yaralarımı sarar sandım düşledim,
Olmaz yine şifa, yada tam zehir...



Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu 
şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...