Sonra pişman oldum deme!…


Sonra  pişman oldum deme!…



Aşk beni öp, beni doğur,
Kendi hamurun ile yoğur,
Eğer yüz vermezsen soğur,
Sonra  pişman oldum deme…

Tuttuğun dal ben olamazsam,
Bir ömür yanında kalamazsam,
Sonunda aşkı sende bulamazsam,
Sonra  pişman oldum deme…

Saçlarının karasını gizlersen,
Kıvırcığı maşa ile düzlersen,
Kaşa-göze vurulanı görmezsen,
Sonra  pişman oldum deme…

Yüzünde çiçekler açtırmazsan,
Gözünde güneşi güldürmezsen,
İçindeki ayrılığı öldürmezsen,
Sonra  pişman oldum deme…

Sevgi yolun, değilse yolun,
Gam doluysan, kendi halın,
Görmez isen, sensiz kulum,
Sonra  pişman oldum deme…

Bir tek kara gözüne dayanamam,
Dünyada sesini-sözünü duyamam,
Dersen  sevenlere asla  inanmam,
Sonra  pişman oldum deme…

Asi seni istiyor  sevmeyeceksen,
Kararlılığımı hiç görmeyeceksen,
Gamzelerden bana vermeyeceksen,
Sonra  pişman oldum deme…



Veysel Kimene

Sevda şairi
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...