Olmadı bak başaramadım!…


Çok yalvardım Allaha,

Bir  düzeni kuramadım,

Başım dumanlı gezdim,

Olmadı bak başaramadım…



Yaşım gelmiş tam yokuşa,

İnmek olmaz kem bakışa,

Yem olmuşum kurda kuşa,

Olmadı bak başaramadım…



Hasmım çok, döv döv bitmez,

Silah sıksan, mermim yetmez,

Derdim çoktur çarem gelmez,

Olmadı bak başaramadım…



Param olsa ordu kursam,

Silah alıp hepsin vursam,

Ölenlere namaz kılsam,

Olmadı bak başaramadım…



Prangalı yürek bende,

Derman varsa söyle kimde,

Bir şeylere söz verdimde,

Olmadı bak başaramadım…



Oğlan uşak ardım gelmez,

Garip ölmüş, kimse bilmez,

Derdi çoktur birgün bitmez,

Olmadı bak başaramadım…



Dingin değil baksan yürek,

Oklavam yok açsam börek,

Ağlamayıp, bir gün gülek,

Olmadı bak başaramadım…



Seven olmaz garip başı,

Dost düşmanım atar taşı,

Öksüzlerin dinmez yaşı,

Olmadı bak başaramadım…



Eşe dosta haber salma,

Gurbetteysen yalnız kalma,

Sever yürek sevmez sanma,

Olmadı bak başaramadım…

  

Hüsranlarla geçer günüm,

Nasıl olur benim sonum,

Ben böyle yalnız kulum,

Olmadı bak başaramadım…





Veysel Kimene



Sevda şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...