Dünyada!...


Karışık rüyalarla uyandığımda,

Siyahtır rengin beğenmem başka,

Derde dayanırım bahtsızda olsam,

Niye olduk ki böyle ayrı dünyada…



Gördüğüm gerçekler hep side yalan,

Gemiler gider rıhtımdır kalan,

Senin limanına gönlümü salan,

Bir sevda vapuru oldum dünyada…



Ne sevdalar duydum ben seni seçtim,

Yalnızlığımla kalıp dertlenip içtim,

Olur-olmaz demeden kendime biçtim,

Yinede kalmışım sensiz dünyada…



Damakta kaldı dudağın, tadın,

Kazıldı yüreğe silinmez adın,

Aradım sevgini nerede kaldın,

Böyle bekletirsin yalan dünyada…



Dünyaya geldimse sevelim dedik,

Kapına geldimse görelim dedik,

Böyle sevdalara ölürüz dedik,

Yinede gülemedim böyle dünyada…



Herkes gitti bende yalnız sen kaldın,

Senin özelliğine bin kere yandım,

Dönüp dolaşırda dönersin sandım,

Gözlerim yollarda kaldım dünyada…



Veysel Kimene

Sevda şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...