Anlatamadım!...


Medet ummam dostumdan yarenimden,

Yola gelmez, kıymet bilmez yarimden

Dostun sözü acı, derinden vurdu su,

Yaraladı talan etti yerimden…



Bir acı, devasa miktarda acı,

Bunu ne söndürür, söndürebilir mi su,

Seviyorum ama kimi, neyi?

Belki o en tatlı günümü…



Bir varmış, bir yokmuş, masal misali,

Dinledim bir tatlı uykuya daldım,

Rüyaydı gerçekler, rüyaydı amma,

Ne yapayım ben gerçek sandım…



Unut gitsin ama, ben unutamam ki,

İzi kalmış derinde, söküp atamam ki,

Artık bu diyarlarda ben kalamam ki,

Sana dargınlığımı anlatamadım…



Veysel Kimene



Sevda şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...