Ne olur bırakıp ta sende gitme!...


Sevdiklerim beni neden terk eder,

Ne olur bırakıp ta sende gitme,

Bir çare bul aşkıma olmuşum heder,

Ne olur bırakıp ta sende gitme…



Bir köşe başındayım, iğdenin dalı,

Takılırsa tikeni, yırtar her yanı,

Yağan yağmur değil, gör sevdanı,

Ne olur bırakıp ta sende gitme…



Papatya falı tutsam, koparsam yaprak,

Seviyor, sevmiyor, sayarak baksak,

Adını yazdım ben, silemez toprak,

Ne olur bırakıp ta sende gitme…



Seni gördüğüm heyecan günleri,

Koşarak çıkardım o merdivenleri,

Sayamam yüzündeki çifte benleri,

Ne olur bırakıp ta sende gitme…



İnsan sevdaya odaklandı mı,

Kollar açılıp ta kucaklandı mı,

Öpülesi dudaklar yarım kaldı mı,

Ne olur bırakıp ta sende gitme…



Köprüler kurarım, gökteki aya,

Saraylar kurarım, böyle sevdaya,

Hanlar kurarım, sensiz yolcuya,

Ne olur bırakıp ta sende gitme…



Çözülmüyor hasret dolu bağlarım,

Yokluğunla, yüreğimi dağlarım,

Sensiz yeşermiyor gönül bağlarım,

Ne olur bırakıp ta sende gitme…



Bir şans daha tanı, bana son kez,

Diri diri aşkımı gömemez herkes,

Sana benzemez başkası bir kez,

Ne olur bırakıp ta sende gitme…



Veysel Kimene



Sevda şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
































Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...