Söyle kime sarılayım!...


İsmail’im doğmasa mı,

Düşmanıma sövmese mi,

Dikileni dövmese mi,

Söyle kime sarılayım…



Anam,babam,emmim,dayım,

Onlar yok ben buradayım,

Sırtımı kime yaslayayım,

Söyle kime sarılayım…



Kötüleri kimse sevmez,

Kendi kötülüğünü görmez,

Yeğenlerim bile gelmez,

Söyle kime sarılayım…



Akrabalık olmuş akrep,

İçlerinde birkaç mikrop,

Bulaşayım desem ayıp,

Söyle kime sarılayım…



Veysel’im doğru söyler,

Eğriyi mevlâm neyler,

Bir gün bulur belasını,

Söyle kime sarılayım…



Biri bana kaşın çatar,

Diğerleri aşık atar,

Dost kalmadı niye satar,

Söyle kime sarılayım…







Söylediğim aşk’ın özü,

El alemin bende gözü,

Göremedim melek yüzü,

Söyle kime sarılayım…



Üç dalım, biraz toprak,

Yeşerir mi kuru yaprak,

Gönül suyu veren bulsak,

Söyle kime sarılayım…



İki bira, düple rakı,

Birkaç paket sigaramı,

Meyhaneler bir kıl payı,

Söyle kime sarılayım…



Kaçar oldum el gözünden,

Kaybetmedim ben özümden

Asaletim aslım kimden,

Söyle kime sarılayım…



Yanayım, Kırık kalpten,

İki yavrum, bile hepten,

Sevilmedik ne yapayım,

Söyle kime sarılayım…





Veysel Kimene

Sevda şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...