Cazibe’nin gecesi!..


Kıyma aldım koydum dolaba,

Biraz kısır yapıp yesek diye,

Hınzır kedi kaptı kıymayı,

Ne kısırı yedik, nede kıymayı…



Gittim markete elimde iki poşet,

Yağ,salça,tuz birazda sebze işte,

Bir de baktım baldız, seslenmez mi:

“Neler aldın akşam size gelek enişte,”



Bir hayli kalabalık soframız,

Domates, biber, birkaç hıyar ,

Sağır duymaz ama komşu duyar,

Söylemesin mi iki tabakta bize ekle..



Velhasıl akşam yemeği curcunalı,

Bir kahkaha-gülüş, sıra geldi diziye,

“Sususun” dedim, bu gün cumartesi,

Bir hafta bekledim Cazibe’nin gecesi…





Veysel Kimene





Sevda şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...