Sen sevene kadar!….


Manisa’ya kar mı yağmış?

Benim aşkın kardan beyaz.

Herkesin baharı varken,

Doğmadı gönlüme bir yaz..





Dondurma yalamaya benzer,

Tükeniyorum sevdanla,

Beş ölçek daha eklesen,

Külah da az daha görünsem……





Ters çevirme külahı dur,

Yere düşürme çiğneyen olur,

Her kesin bir sevdası var ama;

Benim gerçek sevdam budur…





Seni yaşamadan tüketme,

Aşk ateşinin altında eriyorum,

Ya da dolaba koy günü bekle,

 Soğuk gerek bana, ben yanıyorum…





Veysel derki anlar sevdalılar,

Bazıları da anlar görünürler,

Bir sen anlamadın, yanam mı?

Donam mı? Sen sevene kadar…





Veysel Kimene



Sevda şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...