Bu Aşk’ı ciddiye al!..


Kar’mı yağdı gönlüne,

Kız ne kadar soğuksun,

Ağustosta da böyleydin,

Sen ne biçim bir boksun…


Bahar yağmuru beklersin,

Bahçemde açmak için,

Lugatımda söz kalmadı,

Dönüp bana kaçman için…


Nazından usandırma,
Beni böyle kandırma,

Ağzımı sulandırma,

Daha ne bekliyorsun…
 

Yaşın dişin yerindedir.

Hepsi senin elindedir.

İki kırma belimdedir,

Beni böyle azdırma…
 

Yandım sana dedirtmeden

Beni böyle delirtmeden,

İsteyip te çık gel artık,

Sülaleni dövdürtmeden…
 

Halı serdim yollarına,

Alsan beni kollarına,

Tombul kalçaların da,

Haşlayıp ta pişir emi…
 

Bir görünsen bir yoksun,

Bir azsın bir çoksun,

Dilini eşek arısı soksun,

Bir cevap vermiyorsun…
 

Daha neler söylesem ki,

Sıraladım onca dizi,

Ben hep seninleyim,

Ayırmasın kimse bizi…
 

Saplanmışsın kalbime,

Sevmeye seni buldum,

Dalgaydım duruldum,

Deryam da yüzseydin…
 

Aşığınım kız senin,

İki yanlışa bir doğru,

Göze aldığım her şeyi,

Çözemediğin bilmeceyi…





Veysel Kimene

Sevda şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...