Aldırma gönül aldırma!...


Aldırma gönül aldırma!…





Bu güzel nasıl bakar,

Bakışları ciğer yakar,

Cazibedir öyle bakar,

Aldırma gönül aldırma…



Yazmasından koku salar,

İçin çeken nefes katar,

Bencileyin sensiz yatar,

Aldırma gönül aldırma…



Ismarlasam çayım içmez,

Ne yapayım gönül geçmez,

Kaliteli sev sev bitmez,

Aldırma gönül aldırma…



Çifte yüzük parmağın da,

Dirsek  dayar yanağın da,

Aklım kalmış dudağın da,

Aldırma gönül aldırma…



Saçlarını tel tel örsem,

Özledim kız seni görsem,

Bakışlara her gün ölsem,

Aldırma gönül aldırma…



Küpe takmış sallanır bak,

Ateş yanmış sönmez bırak,

Karşılıklı  gel  sen  oturak,

Aldırma gönül aldırma…



Paşa gönlün nispet kime,

Kızmışım ben kaderime,

Bakamam ki gözlerine,

Aldırma gönül aldırma…



Ben lisedeki arkadaşın,

Dünyadaki tek sırdaşın,

Olacağım  can yoldaşın,

Aldırma gönül aldırma…



Okul bahçesinde koştuk,

Eğlenirdik pekte hoştuk,

Şakalaştık çok tokuştuk,

Aldırma gönül aldırma…



Gözün altı benlerine,

Bak bendeki senlerine,

Koyma beni el yerine,

Aldırma gönül aldırma…



Seni gizli koklamıştım,

Sana bundan çok alıştım,

Unutmaya çok çalıştım,

Aldırma gönül aldırma…




Seven yürek seni bekler,

Aşk üstüne ömür ekler,

Yüzündeki ah o benekler,

Aldırma gönül aldırma…



Kabul etsen bu sevdamı,

Gerçek etsen bu rüyamı,

Artık görek şu Hülya’mı,

Aldırma gönül aldırma…





Veysel Kimene



Sevda şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
























Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...