Tenim, tene bulanmadan!...




Siyaha isyanım,  kalbim  karlar  altın da,
Sitemim var benim, doğmamış sabahıma,
Dualarım neden boşa çıkıyor ki  Allah’ım,
Tövbeler yetmiyor, azalmayan günahıma…


Kışlar da bile yeşil görünür  başka bahçeler,
Bülbül konmaz bize, beyaz  gülü kurutmuş,
Zaman benden yana değil ki,  istikametsiz,
Oda mı  aşka kapılmış, böyle beni unutmuş…


Açık kapılarım da esintiler olur  hafif, hafif, 
Yağmur damlalarının hevesi var giresi gelir,
Yüreğimin sesi kapıdan çok uzağa gider de,
Davul sesi gibi güm güm etse, sana vız gelir…


Çabaladım, çapaladım, ektim sevda toprağa,
Alamadım ki hasadı, toprağım  verimsiz çıktı,
Uzaktan da görmeye razıydı gözlerim benim,
Sürünen ömrüme, gölgen de görünmez çıktı…
  

Büyük sevdim, kabul ettiremedim aşkımı hiç,
Bin yıllar bekleyeceğim,  yorulup,  usanmadan,  
Gözüm de tüttüğün ile kalacak ol, nasıl dilersen,    
Aşk yaralarım  az sın,  tenim, tene bulanmadan…




Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


25.12.2012

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...