Aşkın bende, beden senle can olur!..




Çürüyecek bedenler nihayetinde,
Hedefe varılmaz, sürür sen ayak,
Koşar adımla ben gittim sevdana,
Aşkın bende, beden senle can olur…


İnsana fayda ancak, Allah’tan gelir,
Ayağına taş değse, günahtan gelir,
Sevmezse sevdiğin, elden ne gelir,
Aşkın bende, beden senle can olur…


Aynaya baktığım, bil ki ben değil,
Saçlarım ağarmış, biten sen değil,
Seviyorum bir kere, diyen dil değil,
Aşkın bende, beden senle can olur…


Evrenin düzeni yürür, yerinde belli,
Dakikam – saniyem, seninle senli,
Aşkının etrafında, döndüm temelli,
Aşkın bende, beden senle can olur…


Haddim bildim, sınırlarımı aşmadım,
Şükür deyim, tevekkülden şaşmadım,
Sevda kabında kaldım da, taşınmadım,
Aşkın bende, beden senle can olur…


Öteki alem de de, sevdan benimle,
Ruhum da bütün sün, tüm bedenimle,
Hak ile hakkaniyet,  yine oldu seninle,
Aşkın bende, beden senle can olur…


Anladım sevdiğim, kavuşmak uzak,
Ayırmak isteyen çok, görülen tuzak,
Kader böyle istemişse, kimlere kızak,
Aşkın bende, beden senle can olur…


Beni böyle derbeder eden, neyin acısı,
Neşe yok ki inan, hepsi hasret sancısı,
Sevdana konaklanan bu, gönül  hancısı,
Aşkın bende, beden senle can olur…


Veysel Kimene
Sevda Şairi       
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...