Beni anla, duy sesimi!...


Kabul görsün sevdam,
Beni anla, duy sesimi,
Sesim semada kalmasın,
Beni anla, duy sesimi…


Aşkım neden ertelendi,
Düşüncem perdelendi,
Oysa halim tek bilendi,
Beni anla, duy sesimi…


Hangi ağaç altında isen,  
Hangi köşe bucakta isen, 
Hangi tüten ocakta isen, 
Beni anla, duy sesimi…


Şafaklar da, tarla da mı,
Gün ortası, yayla da mı,
Akşam üstü, sofra da mı,
Beni anla, duy sesimi…


Dizin, toprağa değdiğinde,
Ak tenin,  kavrulduğunda,
Ellerin, nasır tuttuğunda,
Beni anla, duy sesimi…


Haftalar da, Cumalar da,
El açtığın, semalar da,
Kendin için, dualar da,
Beni anla, duy sesimi…


Derdim nedir, bilir misin,
Baksan halim, görür müsün,
Şifa-çarem, olur musun,
Beni anla duy sesimi…


Anlamadın, vahlar dayım,
Gören sanır, tahtlar dayım,
Yanan-tüten, anlar dayım,
Beni anla, duy sesimi…

  


Veysel Kimene
Sevda Şairi       
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...