Teksin, yalnızca tek, bütün aşklarda!...


Hayalimde seni öpen dudaklarda,
Ve arzularım arasında, kalbimden kopan ne?..

Uçar, kanatlanır kalbim, çıkar yerinden,
Yenemem dalgalanır, bütün duygularım,
Sanki boşlukta kalmış gibilerin den…

Unutulmuş bir kovuk ta, yalnız kalmış ta, çaresiz, çırpınır,
Banim arzularım, duygularım, sana böyle çılgın, çılgın…

Bir şiir yazarım, ya da bir türkü söylerim,
Aşkından tüte tüte, yüreğimse dinlemelerde…

Yanında mı olsam, yoksa kalsam mı bura da,
Yok benzerin, seni sevdim seveli, Şimdi;
Kahrolmalardayım, sal gitsin diyorum, ruhumda coşan duygularıma,
Yorulduğu yere kadar hırpalasın yüreğimi sensizlik, ayrılık duvarlarında.... 

Bir demet gül gibi saklısın içim de, bir yerde,
Sulayan göz yaşlarım, besleyen umutlarım,
Çapalarım gün-gece hasret çapasıyla,
Gizlerim her kesten, saklarım, ya koparır, ya hırpalar sa,
Ezik yüreğim kadar verebildiklerim sana ama;
Bu güne dek yaşattım ya seni, soldurmadan şimdi; 
Tek tesellim, artık içimden fışkıran bu kelimeler de...

Ararım seni, gecede ve sabahlar da,
Dışarı da ayaz vursa da, Temmuz sıcağı gibi,
Isıtan alev im sin, hiç sönmeyecek, üşüyen kalbimde;
Bilesin ki, bir sen, bir ben varız benim dünyamda…

Anlayacağın aşkım, sen;
Teksin, yalnızca tek, bütün aşklarda…



Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...