Aklımda sen demek!...







Kızılay da gezerken, kalabalıkta  ne gördüm;
Çeşitli manalı-manasız yüzler,
Başka yüze bakamıyorum,
Aşkım yüzünü izler…

Sevmek bu mu demek?
Gönlüme beyaz gül dikmek, 
Diktiğim beyaz gül,
Aşkım la   bir kelebek…

Kelebek için,
Bir günlük  ömür ise;
Bana bir yetmez,
Binlerce günler gerek…
  
Simitçi sesi,
Ardından işportacı,
Mevsimsiz,
Erken denen dondurma!
Karışır sesler ama;
Senin  sesin kulağım da…


Bastığım kaldırım taşları,
Adını söyler bana,
Gündüzüm gün değil,
Renk katmadın dünyama...


Aşkın rengi siyahtır,
Sena seçtim, beyazı,
Gül rengini sen kaptın,
Siyahı  mahzun bıraktın…

Seçtim diye üzülme;
Beyaz güller ne demek,
Aklım da sen demek...



Veysel Kimene
Sevda Şairi       
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...