Hicran' mış sevdiğim!...


Üstü kapalı konuşmayı sevmem,
Açık sözlü olmaktır, tek prensibim,
Sevmede de gizli-saklı olamadım,
Anlamışsındır belki?...

Bahçe makasını istediğimde:
“Babamdan iste”
Ürperdim,
Sandım bir işaret, bir istek bu sözcük,
Nasıl dilim dolandı, nasıl da cevapsız kaldım,
İstemeli miydim?...

Hayır, çok erken, hayli zamana ihtiyaç var…


Cami önünden geçerken, babanla karşılaştık,
“Ne o !..“
“Yoksa biliyor mu?..”
Oysa  habersiz di, senin bana gülüşlerinden…

Birlikte geldik mahalleye,
Bizi evin önünde izlemiş tin,
Görünce güldün kaçtın,
Birde bana:
“Serseri aşık düş yakamdan”
Bu nasıl söz?...

Ben kendi düşlerimde yaşatırken,
Aldığım cevaba bak…

Olsun,
Belki ilerde sever,
Yok!.. Ağabeyleri var,
“Ne oluyor aslanım” dese…

İyi düşün, bu kız senin harcın değil,
Daha ne kızlar çıkar,
Vazgeç,
İleriyi göremiyor bakışların…

Doğruydu,
Farklı evlilikler yaşadık, bir de;
Eksik bir yanın olduğunu,
Yıllar sonra gördüm,
Her zaman boynun,
Sol yana bükük, düşünceli ve keyifsiz…

Evlisin, çocukların var belki çok  mutlu ama;
Bir kere boynun,
Sol yana düşük,
Ve hep düşük kalacak…

Gizlediğin bir şeylerle,
Yılların yetimi-öksüzü gibi,
Derler ya:
“Bir çatı altında neler geçer görünmez”
Yine de,
Yaşıyoruz  işte, sen bensiz, ben sensiz,
Boşuna sevmişim;
Sen değilmişsin meğerse. Hicran’ mış sevdiğim…


Veysel Kimene
Sevda Şairi       
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...