Bendeki bu yangını, mum alevi sanmasın!...


Sevme dedim gönlüme,
Sözümü tutamadı,
Bakma dedim zalime,
Kendini tutamadı..
Aşkı bilmeye ne söylesen azdır,
Söylediklerim ona ince telden sazdır,
Onsuzluğun kara kışı yaşadıklarım,
Kırk derece sıcakta bile  kalbim ayazdır…

Kaşığım da lokmam olsun,
Minderim de yerin,
Ben kimseye böyle demem,
Yalnız sana sevdam derim…

İsterim ki gönlünün bütün gülleri,
Gelsin bahçesin de solsun,
İsterim ki gamzelere,
Bin bir  öpücüğüm konsun…

Yürüyelim aşka doğru,
Sevda bayrağı elimizde,
Yarınlara koşalım,
Aşk şarkısı dilimizde…

İşte böyle sevdam,
Kara kaşın- gözlerin,
Beni mutlu ederdi,
Sevdim diyen sözlerin…

Beni bir tek, sevdalılar anlasın,
Sevip te ayrı olan, dilerim hiç kalmasın,
Bendeki bir sevdadır, yok dersem inanmasın,
Gördüğü yangını, Mum alevi sanmasın….



Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...