Sevda türküsü!...


Kızamadım ben gönlüme,
Seni sevsin ne yapayım,
Kıyamadım ben gönlüme,
Seni sevdim ne yapayım…

Kırmızılı baş örtüsü,
Benzer köylü güzeline,
Böyle görmek başka olur,
Seni sevdim ne yapayım…

Dudağında gülmelerin,
Saçlarında örmelerin,
Yanaklarda gamzelerin,
Seni sevdim ne yapayım…

Yardan ayrı kaldım böyle,
Dertli sazım sende söyle,
Her gün kederi çalarım,
Seni sevdim ne yapayım…

Türküleri yazar oldum,
Böyle dertli gezer oldum,
Mahsun kaldım arar oldum,
Seni sevdim ne yapayım…


Yakışmadın el bağına,
Kuş konmadı gül bağıma,
Her gün desem kulağına,
Seni sevdim ne yapayım…




Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...