Kara gözlüm!...


Baktıkça içim yanardı,
O güzel gözlerine,
Gözün gönlümde,
Sev karagözlüm…


Üzüm salkımımsın,
Badem gözlerin var,
Meyve sepetim gibi,
San  karagözlüm…



Güllerden taç yaptım,
Saçlarında parıldasın,
Beni kırma bir kere,
Tak kara gözlüm…


Yanak çukurları gördüm,
Oydu sana yakışan,
Yakan gözlerinle hep,
Bak kara gözlüm…


Yok sanma sıcağı,
Görünmez dumanların,
Azıcık ateş değil,
Çok kara gözlüm…


Neyini unuttum ki,
Sesin hala kulağımda,
Seninleyken sen de,
An kara gözlüm…


Saçları dağıt karşımda,
Tarama öyle kalsın,
Belikler uzansın bele,
Sal kara gözlüm…


Tutsaydım o ellerden,
Tat alsaydım dillerden,
Sunduğun buselerden,
Ver kara gözlüm…

  
Onca dilek diledim,
Geleceksin diyerek,
Çok bekletme beni,
Dön kara gözlüm…









Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...