Cayamadım ne yapayım!...


Unutma bir sevenin olduğunu,
Unutma sana gönül verdiğini,
Unutma karaların var senin,
Unutma yaralarım var benim…

Bir zamanlar fenerliydim,
Seni tanıdım siyahı sevdim,
Ben beyazım aşkım gibi,
Sen siyah kaşın-gözün gibi…

Ve olduk siyah-beyaz, BJK,
Aşık insan değişiyor bak,
Sarı-lacivertten vaz geçtim,
Senin için oldum beşiktaş…

Esmer sevdası sanma,
Senin sevdalarındayım,
Olsaydın sarışın-kumral,
Sarı-lacivert de kalırdım…

Eşin benzerin yok ki,
Bunu sende biliyorsun,
Ben sana yaklaştıkça,
Defterinden siliyorsun…

Otobüste karşılaştığımızda,
Tanımamazlıktan geldin,
Ayrıldık diye belki yaptın,
Oysa ben sevdalardaydım…

Beni tanımamazlıktan gel,
Baban duyar yada abilerin,
Ayrıldı hala peşinde mi?
Oysa içim de sen varsın…


Cayamadım aşkından,
Cayamadım gözlerinden,
Cayamadım ben senden,
Cayamadım ne yapayım…


Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...