Yaşadım diyemezsin!…






Adına cazibe dedim,
Seni kendimin diye,
Belki  bana verilen,
Oldun  en güzel hediye..

Hayatta pek çok hata,
Kötü karar üste kattım,
Doğru  kararım sendin…
Kötü tercihleri attım…

Ben askere giderken,
Arkamdan  ağlıyordun,
Terhis alıp geldiğimde,
Sokakta oynuyordun…

Şimdi akıllı oldun,
Benimle oynuyorsun,
Senin için yanan kalbe,
Nedenini sormuyorsun…

Vazgeç dedi bana,
Benim halim görenler,
İçsel zodyak güçlerim,
Farkındalığımı bilenler…

Kara kara bakışların,
Kimleri eritir görmem,
Işıldayan gözlerin,
Kimlere bakar bilmem…

Sahip olduğun şeyler,
Belki seni güçlendirir,
Benim gibi sevenler,
Aşkını  güçlendirir…

Dolandım kapın önünde,
Dönüp bile bakmadın,
Sende sevda ne arar,
Ciğerini hiç yakmadın…

İstanbul’un yolları dar,
Bazıları çıkmaz sokak,
Gezdiğim o yollara,
Gelip birde sende bak…

Konuşur taş kaldırım,
İsyan çıkarır ağızdan,
Fazla gönlün kaptırma,
Bir şey çıkmaz o kızdan…

İstanbul sokakları şahit,
Kazıdın duvarlara kalp,
Sevdiğin sanatçılar çok,
En sevdiğin Nejat Alp…

Vapur düdükleri karışır,
Anlatırken bir şeyler,
Eski günleri anımsadım,
Bu gönül seni bekler…

Niye seven ey gönül,
Nakış nakış işlemişim,
Cazibe sevdim diye,
Bir vefasızı sevmişim…

Yanan bir tek benim,
Yasak aşkın yolun da,
Ben derbeder gezerim,
Sen başkasının kolunda…

Oynuyorsun kalbimle,
Ateş düştüğü yeri yakar,
Böyle sevdalar olmaz,
Laflarını, kim takar…

Kalbimi şarkıya döker,
Onlarla  avunurum,
Sana ait  zaman da,
Kendimi kavururum…

Onca geçen zamanda,
Sevmedim diyemezsin,
Benimle yaşamıyorsan,
Yaşadığını bilezmezsin…


Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...