Senden geriye!…




Sular - seller gibi, hep sana aktım,
Kerem-Aslı’ya bakar gibi baktım,
Döndüm elimdeki kalana baktım,
Kalansa hicran, senden geriye…

Baharlarda  çözülmez ki  buzlarım,
Dışım güler ama, içeriden sızlarım,
Işığa takılan, sinekler gibi vızlarım,
Yaralı yürek kaldı, senden geriye…

Düşüncelerim çözemiyor ki  soruyu,
Topallattın, bu  hızlı  koşan doruyu,
Neden  kuruttun, yeşilliği,  koruyu,
Yaş dal da kalmadı, senden geriye…

Mercanı  aradım, derinlere dalarak,
İnci kolye aldım geri döner sanarak,
Benimsin dedim, bakışlara kanarak,
Ömür törpün kaldı, senden geriye…

Dil söyledi deme, tümü yürekten gelir,
Derler kısmet olursa Bağdat’tan  gelir,
Kavuşma varsa,  zaman  tükenir,  erir,
Beklemelerim kaldı, senden geriye…

İçte coşan  sıkıntılar,  bil ki sendendir,
Bir irisi ben dense,  kalanı  sendendir,  
Kavuşmamak  nazardan,  kemdendir,
Kabullenmem mi kaldı, senden geriye…



Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.



19/09/2018


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...