Hasretin yağdı…



Ellerim omuzda değil, kendi belinde,
Boynu  bükük gezerim yaban ilinde,
Bulanması zor, sen gibi balık etinde,
Yalnızlık şemsiyeme, hasretin yağdı…

Mısır  çarşısından üç mum aldım,
Üçünün de üzerine  adını kazdım,
Onlar yanarken, kenarda sızdım,
Yalnızlık şemsiyeme, hasretin yağdı…

Bakışın ruhta konuşur, ben sussam,
Dört yanda ararım, sokağa çıksam,
Toplanmaz dağınık yürek inkısam,
Yalnızlık şemsiyeme, hasretin yağdı…
 
Olmadı yaşantım düzgün, kafiyeli,
İsterdim ruhum sevginle bezemeli,
Oysa kalbin envayı çeşit bahaneli,
Yalnızlık şemsiyeme, hasretin yağdı…

Diyorlardı çok eli maşalı, hadiseli,
Onda incelik arama, kalın korseli,
Benden teşhis  ise kalbin vesveseli,
Yalnızlık şemsiyeme, hasretin yağdı…

Biliyorum  gamsızsın  her  gün neşeli,
Sensizlikten olmamı istedin cebi şişeli,
Mevlana-Tebriz'den farkım yok bişeli,
Yalnızlık şemsiyeme, hasretin yağdı…
 
Olmuştun benim  için aşkına mahdum,
Anlamadın yokluğunla kar-borandum,
Gittin gideli, olmaz kalpte referandum,
Yalnızlık şemsiyeme, hasretin yağdı…

Şimdi  artık  nerelerdesin  gözleri süzük,
Süssüz  parmaklar boş, takmadık yüzük,
Söylesen vefasız ayrılığa varmıydı tüzük,           
Yalnızlık şemsiyeme, hasretin yağdı…


Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
 Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...