Ben yeniden yazarım!…


Kepenkleri indirmişim,
Bu gün benim pazarım,
Silip  attın mı gönülden,
Ben yeniden yazarım…

Çölere salsan bedenimi,
Sormam sana nedenini,
Hicran dolan kaderimi,
Ben yeniden yazarım…

Bakışlarını bulmam gerek,
Gönül bağı kurmam gerek,
Eğer kavuşturmazsa felek,
Ben yeniden yazarım…

Mermer döşem yollarına,
Koşup gelsen kollarıma,
Yol gözleyen hallerime,
Ben yeniden yazarım…

Uçun kuşlar haber salın,
Ya da gidip hemen alın,
Hiç  gelmezse  selamın,
Ben yeniden yazarım…

Kıymet bilmez ellerde mi,
Esmer güzel  dillerde mi,
Gözüm böyle yollarda mı,
Ben yeniden yazarım…

Şaşkın  aşık yolun gözler,
Sensizlikle her gün özler,
Duyamazsam tatlı sözler,
Ben yeniden yazarım…

Gelmesen de ben beklerim,
Vazgeçemem aşkım derim,
Sensin benim tek kederim,
Ben yeniden yazarım…


İşte gördün sevda gözlümü,
Kainatta  bir  tek  sözlümü,
Işıldayan kamer  yüzlümü,
Ben yeniden yazarım…

Trenlerin sesi  ayrılığa iter,
Kokun  burnumdan  gider,
Ne  zamanki  sevdan biter,
Ben yeniden yazarım…


Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.



20/09/2018





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...