Cazibenden sorulmaz!..








Rehine  aldın  kalbimi, tutulmuşum sana,
Zorbalık yaptı aşkın, tutsak oldum aşkına,
Tahterevalli gibi, kah inip, kah çıkıyorsun,
Her iniş-çıkış sebep oldu, aşkın başlamasına...

Bin yengeç tutsa ayağımı, beni yakmaz,
Eşekler anırsa çok defa, bilin bırakmaz,
Aşktır bu, silindir gibi geçer üzerinden,
Yamyassıyım artık, normal hal bırakmaz…

İster şoför tut, ister uşak olayım kapında,
Küçük  hanımefendisin, benim yanımda,
Sevdim - sevmedim işte, diye haykırsan,
Vurdum duymazım, ye terki ol yanımda...

Bir kaç yeşil domates, bir kaç  acur - hıyar ile,
Bir şeyler kat, gönül  turşusu yap kendi elinle,
Sofralar kur türlü çeşit, örtü ser, süsle masanı,
Sana kurabiye-kek yaptım diye çağır, gönlünle…

Dünyadaki hiç bir çiçek, yerini dolduramaz,
Sendeki gül kokusu, güllerde bile bulunmaz,
Bahçemde tek gül, o yanak gamzen gülüm,
Sendeki bu güzellik, cazibenden sorulmaz...


Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


16/09/2018


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...