Özlerim etme, bırakıp gitme deseydim...





Ayrılıkları  koyma sakın  aramıza,
Kimseler merhem olmaz yaramıza,
Oysa, şurda ne kalmıştı  kınamıza,
Özlerim etme, bırakıp gitme deseydim...

Uyumuş kalmış ruhunun gözleri,
Rüyada – düşte mi  artık sözleri,
Aynada görünüyor şimdi yüzleri,
Özlerim etme, bırakıp gitme deseydim...

Yakın-uzak zor olmamalı  sevenlere,
Pişmanlık yakışmaz gönül verenlere,
Terk edip gidilmez, ömür serenlere,
Özlerim etme, bırakıp gitme deseydim...

Faydasız sensizlik yaşarken ölmek,
Bir mevta misali toprağa gömmek,
Bu kadar zormu bir içten sevmek,
Özlerim etme, bırakıp gitme deseydim...

Kirpiğin alnındaki kaştan ter almış,
Gözlerin ceylandan bir ilham almış,
Yanak dudaksız, bak bensiz kalmış,
Özlerim etme, bırakıp gitme deseydim...

Yaşamımın tek sebebisin bilirdim,
Gökyüzün den yıldızımı indirdim,
Çağırsaydın ta uzaya da gelirdim,
Özlerim etme, bırakıp gitme deseydim...

Taşa  yükle  inan çatlar  ahım dan,
Atamadım çıkmıyorsun aklımdan,
Neler çekerim bu kara bahtımdan,
Özlerim etme, bırakıp gitme deseydim...

Muhtacım,  o yumuşak elin - diline,
İtmesen beni, bahtımla yaban iline,
Nasıl kıyabilirsin, dertli bülbülüne,
Özlerim etme, bırakıp gitme deseydim...


Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...