Hiç sorun değil!…




İnançsız bakışlarla dolu ise gözlerin,
Ya da vefasız yürek, hiç sorun değil,
Eğer  istiyorsan ayrılığı, katlanırım,
Beklerim mahşeri, hiç sorun değil…

Kelimelerim yetersiz, dinlemeyene,
Bu yükü yükledin bahtsız bedene,
Kudretim yetmez ki  çekip gidene,
Beklerim mahşeri, hiç sorun değil…

Fırtınalar bulutları üstüme saldı,
Nisan yağmurları da ıslattı-yağdı,
Dile kolay geliyor sanki bir dağdı,
Beklerim mahşeri, hiç sorun değil…

Hain bir hançer özlem dedikleri,
Sanki bir kanser gibi yer ilikleri,
Yaranı   deşmek   tüm bildikleri,
Beklerim mahşeri, hiç sorun değil…

Huzura dokunsa gevşer bedenim,
Seni kaybetmeye yoktu nedenim,
Söyle şu  ayrılığına nasıl direnim,
Beklerim mahşeri, hiç sorun değil…

Tırmansam ağrının en tepesine,
Görünmez sevginin en yücesine,
Diksem bayrağımı inmezcesine,
Beklerim mahşeri, hiç sorun değil…

Çileli göz yaşlarım, kirpiğim ıslak,
Damlalar kavuşsun deryalar olak,
Engin okyanuslar da bari çoğalak,
Beklerim mahşeri, hiç sorun değil…

Aldandım kendimce, benim  sandım,
Antisi buldu beni, bak yarsız kaldım,
Esmerim, gamzene, benlere  yandım,
Beklerim mahşeri, hiç sorun değil…

Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...