Diye!...




Rüzgar  ile haberler saldım kadere,
Bana  yeni talihimi göndersin diye,
Kaderin hesabına meyiller attım,
Okuyup şu  sevdamı parlatsın diye…

Kendi kendime binlerce sorardım,
Acaba ben gibi , oda sevdi mi diye,
Peşinden onlarca adımlar  saydım,
Gidişe dur deyip, caydırsam diye…

Boğazdan karşıya yüzmek istedim,
Yunuslar  eşlik edip yüzer mi diye,
Rıza’dan dün gece borç para aldım,
Anasını kandırıp, gezer mi diye…

Mağazalar  önünde dört volta attım,
Beğenip alırsam as babı giyer mi diye,
Üstüne yıllarca düşüyorum bilmedi,
Düşünürüm bu arada, değer mi diye…

Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...