Bir sevmedin sevgilim!…





Sevdan yine tavan yaptı,

Bu konuyu diziler kaptı,
Ama bendeki sensizlikse,
Sendeki nedir sevgilim…

Yaşı ileriye dayamışsın,
Böyle  yalnız  kalmışsın,
Şu hayatına  bakarken,
Gördüğün nedir sevgilim…

Herkesle bir küs-barışık,
Kimler bu duruma alışık,
Kalbin katı bulundurma,
Nedir  kavgan sevgilim...

Kapın önünde dolaştım,
Çamurlarına  bulaştım,
Pencerene  el  salladım,
Görmedin mi sevgilim…

Sevdam sana fermanlı,
Sandım seni Kaman’lı,
Hala hiç öğrenemedim,
Sen nerelisin sevgilim…
 
Başın örtünü kime verdin,
Alan değil, sensin derdim,
Açık - saçık, süslü - püslü,
Kime süsün sevgilim...

Allahım ne güzel derdim,
Uğruna sevdalar serdim,
Yıllarımı harcadım sana,
Bir sevmedin sevgilim...


Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.



20/09/2018



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...