Sonra pişman oldum deme!…






Aşkın beni öpsün, yeniden doğur,
Kendi hamurunla ta baştan yoğur,
Eğer yüz vermezsen, inanki soğur,
Sonra  pişman oldum deme…

Tuttuğun dalın ben olamazsam,
Bir ömür yanında kalamazsam,
Sonunda aşkı sende bulamazsam,
Sonra  pişman oldum deme…

Saçlarının karasını gizlersen,
Kıvırcığı maşa ile düzlersen,
Kaşa-göze vurulanı görmezsen,
Sonra  pişman oldum deme…

Yüzde asılmayı söndürmezsen,
Gözünde güneşi güldürmezsen,
İçindeki ayrılığı öldürmezsen,
Sonra  pişman oldum deme…

Sevgi li değilsen, değiştir yolun,
Başkasıyla dolsun narin kolun,
Aşktan dışlanıp olursun melun,
Sonra  pişman oldum deme…

Dersen ki sevenlere asla inanmam,
Aşkta özeldin, gösterdim ihtimam,
Kavuşmak dile, her bir şey tamam,
Sonra  pişman oldum deme…

Asi yüreğim istiyor, haberin olsun,
Sevdiği tek sensin, inansan sonsun,
O zalim kalbine, bir  sevgi konsun,
Sonra  pişman oldum deme…

Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...