Bu can da seni bulsun!..






Yalnız sevgiye hasretim,
Derdim dünyamı benim,
Sevdim desen bir kere,
Bütün dünyalar benim!..

Salıncakta sallanırken,
Çocuk nasıl mutlu olur,
Göğsüne yatır bir kez,
İşte mutluluk budur!..

Sesin şarkı söylüyor,
Gönlüm seni dinlesin,
Başka neye gerek var,
Cümbüş–sazı neylesin!..

Kalbime dokunan sen,
Gönlümün sevdası ol,
Kanım kaynıyor sana,
Gecemin rüyası ol!..

Biz sevdamıza yürü yek,
Katran ile karışmadan,
Gönlün sultanı olsan,
Eşe dosta danışmadan...

İstemem ki malı-mülkü,
Dünya malı, elin olsun,
Herkes aşkına kavuşsun,
Bu can da seni bulsun!..

Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...