Gitme sevgilim!...






Bin türlü çilenle, öylece yandım,
Terk edipte beni, gitme sevgilim,
Aşkın sert rüzgarına dayandım,
Terk edipte beni, gitme sevgilim…

Zihnime bu aşkını kazıyıp geldin,
Gönlüme kalbime aktın da geldin,
Geçmişte ne varsa yıktın da geldin,
Terk edipte beni,  gitme sevgilim…

Şikayetim var aşkın etti muhasara,
İzin ver gönle gitmesin baştankara,
Kalp ilgisiz, aşklar gelmez istismara,
Terk edipte beni, gitme sevgilim…

Bilesin sevgi yolunda setler aşarım,
Şirin-Leyla oldun, bundan koşarım,
Çağırınca gel emi, gönlünü okşarım,
Terk edipte beni, gitme sevgilim…

Bak, şiirler yazdım sana, hece-satır,
Hasretliğin şu kalbi kırar - kanatır,
Yokluğun ne çareki, sıkar - daraltır,
Terk edipte beni, gitme sevgilim…

Sevenler derki; Katılaşmış taş idim,
Kimseye zehir değil,  yenen aş idim,
Aşkına  koşarken ben hep baş idim,
Terk edipte beni, gitme sevgilim…

Hayatta, zordayım, yormasan beni,
Sevdiğini söylemezsin nedir nedeni,
Şu özlem dinseydi,  görseydim seni,
Terk edipte beni, gitme sevgilim…

Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...