Yerine bin eklerim!…


Yerine bin eklerim!…

Susuz kalmış ağacım,
Kurudu dal-köklerim,
Biri benden aşkın alsa,
Yerine bin eklerim…

Saçlarını tarama hiç,
Belikleri ben eklerim,
Toka-tarak hep kaybolsa,
Yerine bin eklerim…

Gözlerin birkaç dünya,
Kavuşmayı  çok isterim,
Bakışlardan uzağım ama,
Yerine bin eklerim…

Nedenlerim çoktur benim,
Seni sevmek bu kaderim,
Sevdanı kül kül etseler,
Yerine bin eklerim…

Özlemimsin kara dutum,
Şair gibi çingenem derim,
Sevdamdan etseler beni,
Yerine bin eklerim…

Kalem ağlasa da yazarım,
Gönlüme yerini çizerim,
Yazdıklarım hep silinse,
Yerine bin eklerim…

Unutmaya niyet  etmem,
Çöllere vurur giderim,
Dağlar-yollar set olsalar,
Yerine bin eklerim…

Böyle sevda görmez kimse,
Beni öldüren gözler derim,
Siyah saçlı hazinemden olsam,
Yerine bin eklerim…

Bir daha gelsem hayata,
Nerede o der beklerim,
Aynı dünyada olmasan da,
Yerine bin eklerim…


Veysel Kimene

Sevda şairi
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

01.05.2012

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...