Giderim!..


Eşek ota takmış, neylesin saman,

Yanına varılmaz ki çifteler her an,

Yaklaşmak istersen ot sun o zaman,

Bir eşek misali inatlaşır giderim…



Koluma iki halka sucuğu taktım,

Kafam sende kavurdum yaktım,

Mangal keyfinden sıkıldım-bıktım,

Bezgin Bekir misali yakar giderim…



Destur dersin aşık yanına varılmaz,

Bakılmaz derdine halin sorulmaz,

Sevda  tutturmuş bıkmaz-yorulmaz,

Bir aşık misali koşar giderim…



Karpuzu kesmişim, dörde bölmüşüm,

Dilimler dağılmış, yerde görmüşüm,

Bıçağı ele vurduk, meğer körmüşüm,

Kör aşık misali keser giderim…



Otuz beşlik rakıyı kafaya diktim,

Suyunu katmadım öylece içtim,

Yetmedi üstüne yetmişlik içtim,

Bir sarhoş misali içer giderim…



Kavalı belinde, bir çoban gibi,

Dereden geçirir görünmez dibi,

Sürüden habersiz sanki el gibi,

Şaşkın çoban misali dalar giderim…



Anlayacağın aşkım oldum pervane,

Kafama iniyor her gün merdane,

Sevdan etti beni mecnun-divane,

Bir şair misali yazar giderim…





Veysel Kimene



Sevda şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.





06.05.2012










Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...